Velkommen til Nerdeskolen

Photo by Tim Mossholder / Unsplash

👋Hei, sĂ„ kjekt og se deg.
Velkommen til Nerdeskolen!

Har du drÞmt om Ä bli flink med data? Eller kanskje du har lyst Ä jobbe med data? Eller sÄ irriterer du deg bare over at du ikke skjÞnner hvordan ting virker? Uansett om du svarte ja pÄ alle, eller ingen av spÞrsmÄlene sÄ er dette stedet for deg.

Alle har godt av Ă„ vĂŠre litt datanerd.

Hva lÊrer man pÄ Nerdeskolen?

Alt, eventuelt ingenting hvis du allerede kan alt. Vi kommer til Ă„ snakke om kommunikasjon, internett, teknologi, programmering, virus og egentlig alt som har med data og gjĂžre.

Hvem er jeg?

Jeg er Audun, og jeg er en datanerd. Jeg har vÊrt datanerd siden jeg begynte pÄ barneskolen. PÄ den tiden nÄr vi mÄtte ha disketter for Ä spille ett spill.

black and white card on white table
Photo by Fernando Lavin on Unsplash

NĂ„ er jobben min Ă„ vĂŠre datanerd, til tross for at jeg ikke har noen som helst utdanning innenfor faget.

SÄ nÄ hÄper jeg du gleder deg til Ä lese litt. Jeg gleder meg hvert fall til Ä skrive.

Det Ă„ vĂŠre datanerd er ikke en utdanning, men et livssyn.